Contact Info / Websites

All 14 movie Reviews


space battle awesome space battle awesome

Rated 0 / 5 stars

Fix it

the preloader doesnt work. at all.

try again, and maybe you'll pass.



TANKMEN 5.5 TANKMEN 5.5

Rated 4.5 / 5 stars

haha

this is the best parady ever made.

ever.

i was laughing the entire time.



Metal Gear Timelapse Metal Gear Timelapse

Rated 5 / 5 stars

amazing

dude.
that was one of the most amazing things ive ever seen.

great job.



Magical Trevor 4 Magical Trevor 4

Rated 5 / 5 stars

awesome.

i sometimes sing or hum the first 2 lines to this one during the day...

i have no idea why it gets so stuck in my head..
haha

awesome flash series btw



Auto & Eve Redone Auto & Eve Redone

Rated 3.5 / 5 stars

whoa...

nice graphics...but a strange concept.. =/

dont really know what to think of it


Invader-Slush responds:

Well, thank you for your review, and the 7! ^_^


Metal Gear Awesome 2 Metal Gear Awesome 2

Rated 5 / 5 stars

o.m.g.

dude. i was litterally crying at 2 in the morning while i was watching this. best flash ever.


People find this review helpful!

Tankman Three!!! Tankman Three!!!

Rated 5 / 5 stars

sweet

it must take alot to make a parady of a parady of your own work...lol



TANKMEN 2 TANKMEN 2

Rated 5 / 5 stars

hahaha

shoulda used the pythagorean theorum...bitch!

omg...funniest series ever...i just watched em in order...the best things ive ever seen


People find this review helpful!

The Survivor The Survivor

Rated 0.5 / 5 stars

hmm..

fix the mistakes, and then ill pass it


khote responds:

okkkkkkkkkkk.


Triganta Intro Triganta Intro

Rated 2.5 / 5 stars

uhm

you should make a full animation next time.